Erasmus life Castellón de la plana España - Reisverslagen van Ronald Voogd - WaarBenJij.nu Erasmus life Castellón de la plana España - Reisverslagen van Ronald Voogd - WaarBenJij.nu
Erasmus life Castellón de la plana España

Het doel van dit blog is om jullie een idee te geven hoe ik mijn tijd in Spanje heb ervaren en om jullie aan te moedigen om ook in het buitenland te gaan studeren of om veel te gaan reizen, want Nederland is een klein en zeker niet het enige land in de wereld!

In dit reisverslag ga ik jullie alles vertellen wat ik heb meegemaakt en tussendoor leer ik jullie ook wat Spaanse woorden! Enjoy

Recente Reisverslagen:

06 April 2014

Las Fallas & Magdalena

08 Februari 2014

Eerste twee weken
Ronald

Welkom bij mijn blog over mijn Erasmus tijd in Spanje. Sinds 8 februari 2014 woon ik in Castellón de la plana (Spanje). Hier zal ik tot half juli wonen voor mijn studie in het buitenland.

Actief sinds 25 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2981

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 15 Juli 2014

Erasmus life Castellón de la plana España

17 Juni 2014 - 17 Juni 2014

Tijdje terug, maar GENIETEN!

Landen bezocht: